Złota Borówka będzie promować najlepsze produkty

Lokalna Organizacja Turystyczna „Czym chata bogata” rozstrzygnęła konkurs na logo i hasło promujące konkurs na najlepsze produkty z terenu LGD „Białe Ługi”

Na konkurs ogłoszony w połowie sierpnia wpłynęło dziesięć propozycji graficznych i sześć haseł. Trzyosobowa komisja wybrała pracę nadesłaną przez Krzysztofa Pilcha z Sandomierza. Zwycięska praca przedstawia „Złotą Borówkę” wraz hasłem „Wyróżnienie z regionu Białe Ługi”.

Złota Borówka. Wyróżnienie z regionu Białe Ługi

Komisja konkursowa wyróżniła także prace Justyny Opałacz ze Staszowa i Katarzyny Kozery z Kielc. Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę rzeczową o wartości 1.000 zł zaś autorzy wyróżnionych prac nagrody o wartości 250 zł.

Wyłonione w Konkursie logo i hasło będzie wykorzystywane do identyfikacji najlepszych produktów z terenu Lokalnej Grupy Działania „Białe Ługi” w takich płaszczyznach jak najlepszy produkt lokalny, najlepsza impreza, najlepsza baza noclegowa, najlepsza baza gastronomiczna, działalność, aktywność, przedsiębiorczość.

AD
Więcej informacji: LOT „Czym chata bogata”